mom54546 Deletedmom5447 haha oda dogru🤣🤣ağlanacak halimize gülüyoruz Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah biz yurtdisinda olmamıza rağmen turkiyeden alamıyoruz gercekten
CeylininAnnesii Balimkizim altın artar ev fiyatları da artar hiç bişey durduğu yerde durmuyor canım eğer gönlüne göre bi ev bulduysan hiç bekleme
Balimkizim Hepinize ayri ayri cok teşekkür ediyorum, vakit ayirip cevapladığınız icin. 1 kişi haric herkes ev demis, bizim de agirlik evden yana olacak galiba.. herkes icin hayirlisi, bizim icin de öyle olsun
leopar Balimkizim tabiki düşün 2 yıl önce evler ne bütçedeydi bu yük düşün 3 kat arttı aetık ev araba almak çokkk zor istediğin gibi olmada da ilerde satarsın az daha toplayı hiç değilse kira ödemezsin
PrensesimEla Balimkizim ev fiyatları da yükseliyor valla. Ben kirada oturuyorsam ev almayı tercih ederim. Ama kendi evim varsa altın olarak kalması daha mantikli
Balimkizim Katy 55 kişi yazmis, altin kalsin diyen bi sensin:) bakalim, hayirlisi:) teşekkür ederim bu arada
Zynp_23 Balimkizim mrb.bncede ev.bnde 2 hfta once bozdurdum ve yatırımlık kucuk daire aldim.Suan satsaydim 60 bin karla satardim ama umruma gelmiyor inanın.Altin çıkıyor evet ama sz dusmesini beklersenz birsry alamazsiniz.Altin ile beraber ev araba da katlsyarak cikiyor.Yani bklmnzn mntikli bir aciklmsi yok bnce.hkkinzda hyrlisi olsun