Ybksln Selam kızlar. Daha önce ella ertesigun hapı kullanan var mı aranızda? Kullandiysaniz şunu merak ediyorum adet gecikmesi düzensizliği vs. Yaptımı sizde?????? Stresten agliycam😔😔😔😔
Nurgrvn Ybksln yapar hormonları bozuyor çünkü ama ben 1 senede 3 kere içtiğimi bilirim bı sıkıntı yaşamadım gününde oldum
limonlukarpuzzz Ybksln benim oldu 10 gun gecikti diğer ay normal oldum duzenimi bozmadi sadece aldigim ay o şekilde oldu
Betim Ybksln 10 gün geciktirmişti ve leke şeklindeydi regl olamadım o ay diyebilirim sonradan ayda da 1 hafta gecikmeli olarak regl olup düzene girmişti . Yani özetle 2 ay düzensiz ve az olmuştu
selosunannesi Ybksln ellayla hamile kalanlardan biriyim doktor korunuyor ertesi gün hapları içmeyin dedi sen bugün 5 ncı vskssin hamile kalan ertesi gün hspiyls demişti gebelikte gittiğimde
selosunannesi Ybksln valla bende sok oldum anlamıyorum dedi doktor nerden çıktı kim dedi onlsr.koruyor falan dedi