Nerden başlasam bilemedim 🤷♀️ kızım 8 aylık 2 gebeliğimi görmendim gebelik 8 hafta olana kadar emzirmedim kızımı mama ek gıda devam ettirdim kontrole gittiğimde bebeğin kalbi durduğunu öğrenip kürtaj oldum. Şimdi ise hiç sütüm yok 10 ml bile çıkmıyor. Nasıl kızımı tekrar emzire bilirim benden emmiyor sütümü nasıl çoğaltabilirim yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏