Acemianne012 Serum fizyolojik aspiratör doktor damla verdi hepsini deniyorum yok banamisin demiyor aspiratörle çekiyorum geliyor lakin bebegim tam anlamıyla izin vermiyor çekmeme ağlıyor itiyor eliyle baska ne yapabilirim burnu dolu atamıyor
R3232 Acemianne012 bizdede vardi siringayla tuzlu au yapiyorduk iyi oluyordu ayriyetten buhar makinesinin icine bi kac damla kekik kaynatip arti ekstradan sicak suyun icine viks ve kekik yagi yapiyordum yine baya iyi geliyordu. ve havluyu su ile islatip kalorifere koyabilirsiniz oda daha nemli oluyor
Cicekpapatya Acemianne012 doğanı ortadan kes. Yarının üzerine 10-15 karanfil koy. Baş ucuna koy cocuğun. İyi gelir ben böyle yapıyroum hep
Bedihaomer Benim de 1 ay 27 günlük bebeğim var onun da burnu tıkalı ne yapmam lazım her şeyi yapıyorum ama geçmiyor
Denizfdn Acemianne012 kendi cikaramiyo cnm zaten sırt yüz üstü yatir buhar verdikten yarım saat sonra sırtına yavaş yavaş vur bı sure kapsirs haosira cikariyo öksürükle
Acemianne012 Denizfdn bi kere buhar verdik eve gelince aspiratör le çektim bebegimin burnu basık biraz doktor dedi ondan galiba cok tıkanıyor
Cicekpapatya Acemianne012 bizde işe yaradı. Nefes alamayıp uyanırdı hep kızım. Ne zaman soğan koysam rahat uyur.