Miniklerinannesi0620 MelekSubasi Takmamaya çalışıyorum artık eşimle de konuştum baskı yapmayacak oda ne kadar yapmaz bilmiyorum ama
Zhr-00 Miniklerinannesi0620 zayıflamış mi diyorlar benim kızım 13 kilo doktor iki kere diyetisyene gönderdi değerler iyi dedi bisey yapmadılar canı isterse yer istemezse yemez
Miniklerinannesi0620 Zhr-00 İnsanlar adamı öldürür laflariyla işte bende çocuğu zorla yedirmekten bıraktım zayıf diyenleri de umursamayacam artik
Miniklerinannesi0620 benkullanici07 Bebekligi çok aşırı kiloluydu O yüzden mi diyolar bilmiyorum yani ama aşırı hareketli oğlum anlamiyo ne kadar açıklama yaparsan yap insanlar
Miniklerinannesi0620 Girlpower Ben iyi diyorum ama insanlar bıktırdı sonra acaba zayıf mı diye çocuğa günde 5 öğün yedirmeye çalışmaya başlamistim şuan buradaki yoeumlardan sonra serbest bıraktım oğlumu
Zhr-00 Miniklerinannesi0620 aynen benim kızım.daha zayıf saolsun eltimle kaynanam günlük laf sokuyor çık zayıf diye ama napiyim yemiyor laf anlamıyorlar
Keremikonunannesi Miniklerinannesi0620 Benim oğlum da 2 yas (25 aylık) ama fiziksel olarak 3 yas gibi (dr.umuzun da tabiriyle) 17 kilo, boyu da 100 cm. Hiç de zayıf durmuyor. Aksine dolgun da bir çocuk maşallah. Sizin oğlunuzun boyu kaç acaba merak ettim ?
Miniklerinannesi0620 Keremikonunannesi 108 cm hiperaktif bı cocik yerinde durmuyo 1kilo vermişti insanlar basldi zayıflamış diye zar zor 1 kiloyu geri aldırdık iştahsız bir çocuk hem ..
Betlcelik Miniklerinannesi0620 Yanlis hatırlamıyorsam o zaman 3 yaşında kızımın kilosu 14 boyu 100cm di
Miniklerinannesi0620 Betlcelik Doktor ile görüştüm oda bugün normal dedi içiniz rahat etsin zayıf çocuk değil diye görüştü bizimle
MerveKayraTugra 3 yaşını yeni bitirdi 13.5 kilo boyu 98 cm Di en son çarşamba kontrolü var bakalım ne olmuş
Miniklerinannesi0620 Doga_sever Çok güzel boy uzatiyo iştah da fazla etkilemedi ilk zamanlar çok güzel tüyosu sonra git gide azaldı eskiye döndü 1 ay içinde etkisi oluyo zaten boy olarak falan