Merhabalar, bebeğim 52 günlük, uykusunda sürekli sanki nefes alamıyormuş gibi iç çekme sesi yapıyor, acı bir fren sesi gibi. Ayrıca sürekli kıpırdıyor ve özellikle kucağımda uyurken böyle bi anda kendini atıyor uykusunda, sanki biri dürtmüş de irkilmiş gibi, anlık bir kasılma sonra kendini geri bırakma şeklinde. Zıplama gibi bir şey. Böyle bir şey yaşayan var mı, bunlar normal mi?