gmzlgzl ben kızıma geçen ay kullandım. Uykusuna çok fayda etti. Bağımlılık yapmıyor istediğiniz an bırakıyorsunuz. İlk bir hafta geceleri uyanabilir ama sonra rahat uyuyor. Uykuya dalış süresi kısalıyor. Doktor herhangi bir yan etkisi yok dedi bana. Yetişkinler de kullanabilir demişti. Kızım 2 yaş 3 aylıkken 20 gün kadar kullanıp bıraktık