Slm1122 Kızlar ph değeri 8.18 berrak hazır su kullanıyorum mama için ve kaynatmıyorum doğdu doğalı ılıtıp yapıyorum yanlış mı yapıyorum alkalik su yazıyor internette 7.5 üstü yanlış bişey mi ay cahilliğime verin bilenler aydınlatabilir mi
Eminos Slm1122 bizde berrak su kullaniyoruz mama vermiyorum ama su verecegimde direk bi islem yapmadan veriyorum
Candanotemm Slm1122 bebekler için her zaman kaynatıp gereken ılıklığa gelince kullanmak gerekiyor kaynamadan verilirse çok ağır gelir