Bebeğim 14 aylık ve ben 1,5 aylık hamile olduğumu öğrendim. Doktorum gebeliğin ilk 3 ayında emzirebilirsin ama sonra bırakmalısın dedi ve hiç içime sinmedi,oğlumu en az 2 yıl emzirmek istiyordum. Bu konuda farklı görüşler var, bazı doktorlar da tandem emzirmeyi destekliyor. Emzirmeye devam etsem sakıncası olur mu, bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı