Mevaaaa Geçen hafta bir gün sarılıktan hastaneye yattık bebeğim sekiz günlük bugün değeri 19 olmuş yine içeri aldı kan uyuşmazlığına bağlı sarılıkmış beslense de oluyormuş o kadar moralim bozuldu ki değer 19 çok mu yüksek başına gelen var mı kızlar
sevgielif123 Mevaaaa çok geçmiş olsun , bizde bugün dokuz günlük olduk iki defa kan verdik ilk değerimiz 12 çıktı doktor değerin tam sınırda olduğunu 3 gün sonra tekrar kan vermemiz gerektiğini söyledi. Dün tekrar kan verdik 9 a inmişti değerimiz. Artık yükselmez bol bol emzir bebeğini dedi.
linaninannesiiii Mevaaaa çok geçmiş olsun bizim de basımıza geldi . Kızım 5 günlükken sağlık ocağına gittik ebe hanım dedi bu çocuk sarılık olmuş hemen hastaneye gittik kan aldılar 13 çıktı 2 gün boyunca 10 dk bir emzir dedi sürekli emzirdim sarılık uyku yapıyordu uyanmıyordu zorla uyandırıyordum 2 gün sonra gittik kan aldılar 17 ye çıkmış hemen yatış verdiler 8 saat ışık tedavisi gördü 8 saat sonunda 13 e düştü değer . Dedi ki sürekli emzireceksin 1 hafta sonra gel dedi gittik 10 a düşmüştü . Yavaş yavaş vücuttan atılıyor sarılık dedi sen sürekli emzir dedi gitgel hastaneye 2 aylıkken tamamen bitti şükürler olsun bitti . Şuan 3 aylığız ama tam bir kabustu sürekli bebeğimden kan alıyorlardı elini maffettiler resmen . Korkmayın sizinki de geçecek . İlk 10 gun riskli sonra sarılıktan korkmayın bebeğe zarar vermiyor
Fabulas Mevaaaa benım geldi cnm 18 oldu bizimde, anne sütüne baglı sarılık, o kdar ağlamıştımki, şimdi 7 aylık olduk niye o kadar aglamısım diyorum , fototerapi iyi geliyor hiç canımı sıkma bi cok bebek yaşıyor bunu
Ssyea Mevaaaa 25 değer le yatırdım sınır yani doktor bu geceyi atlattı atlattı yoksa ölür dedi sabaha kadar ağlamaktan gözlerim sabah kalktığımda açılmamış tı iki gün sonra güçlü oğlum 9 bilirubinle sağ salim çıktı korma canım Allah ın izniyle hiçbirşey olmadan çıkar inşallah
bjkbb Ssyea yorumlar arasında sizin yorumunuz dikkatimi çekti. Gerçekten doktor o şekilde direkt ölürmü dedi bebeğiniz için
Ssyea bjkbb evet devlet hastanesi ne gitmek zorunda kaldık özel de yer yoktu sonra eşim sen onların öyle dediğine bakma en kötü ihtimal e her zaman hazırlıklı olman için öyle yapıyor lar dedi özel olsa öyle yapmazdı dedi zaten bir gün sonra eşim beni götürmeden gitti hastaneye oğlumu görmek için doktor şey demiş “Eşiniz neden o kadar kötü oldu biz herşeye hazırlıklı olun diye öyle dedik “ demiş
bjkbb Ssyea rabbım size bağışlamış çok şükür. Tamam doktorlar her şeye hazırlıklı olmak için söylüyorlar zaten ama o şekildemi söylenir yani üslubu var ne bileyim bazı doktorlarıda anlamak mümkün değil gerçekten