1ana_2evlat Gulcee12 Bende saglik ocağına dun gittim kilosuna bakip ebe iyi dogum kilosunun uzerine cikmis dedi demek dogum kilosu baz alınıyor
Fresh10 Gulcee12 15 günlükken en az doğum kilosunu yakalamış olması bekleniyor onun dışında da ebemiz günlük en az 20 gr almasi lazım dedi yani günlük 20-35 Gr alması bekleniyormus
Snowglobe Gulcee12 sütünün yetip yetmediğini anlamak için günlük çişli bez sayısına bakın. 5 ve üstü ise doyuyo demektir.
smyra32 Gulcee12 ödem indikten sonrası cnm. En azından bizim doktorumuz öyle yaptı.. benim kızımda hiç almıyor . 4 kg doğmuştu 1 yaşına 2 gün önce girdik 9 kilo 😭hemşire yürüdü mü diye sordu 2 ay oldu dedim🤣
Gulcee12 hifam18__ hmm teşekkür ederim doğum kilosu yoksa alması cok zor yani baya beslenmesi gerekiyor