Kızlar merhaba 15 ay 13 günlük bi oğlum var yaklaşık 1 aydır yakamı kurtaramıyorum yemek yemiş olsa bile sürekli emmek istiyor yakamdan tutup çekiştiriyor yani 10 dakikada bir emmek istiyor desem abartmış olmam normal mi yoksa doymuyor mu anlamıyorum 1 ay öncesine kadar böyle bir düşkünlük yoktu bunu yazarken bile kucağımda emiyor ki akşam yemeğini yiyeli 20 dakika falan oldu sebebi nedir nasıl anlarım