Biz de bugün 4 ay kontrolüne gittik 7100 kg çıktı tartıda sadece 300 gram almış. Ebe de doktor da kilosu çok iyi dedi 300 gram almasında bi sıkıntı görmediler. Ama benim canım çok sıkıldı tabi çok güzel besleniyorum sütümün de olduğunu düşünüyorum demek ki normal böyle olması🤷🏼♀️