Anneler merhaba.Çok çaresiz kaldım lütfen bilgisi olan varsa yardım etsin. Oğlum 38 günlük. Son 20 gündür bezliylen çişini yaparken eti kesilmiş gibi ağlıyor. Bezini açıyorum değiştirmek için ,bezi değiştirip kucağıma alana kadar ağlaması devam ediyor ama normal bir ağlama değil ,kriz ağlaması. İdrar yolu enfeksiyonu yok,pipide darlık kireçleme yok,böbreklere daha dün bakıldı gayet iyi,pipide kızarıklık da yok. Çıplakken veya banyoda işediğinde ağlamıyor. Bezden desem 3 marka değiştirdim 3’ü de aynı. Bezi küçük mü geliyor dedim bi beden büyük bez denedim onda da aynı .Ben çok çaresiz kaldım,bilgisi olan varda yazarsa çok sevinirim.
Teşekkür ederim 🌺