BalAnne1 Var mi kizlar kpss olur aciktanögretime olur ders calisabilen ben 3gün oldu baslayali kpss calisiyorum motive edelim diye actim postu 😊😇
Hotic BalAnne1 ben de isteyip bi türlü başlayamayangillerdenim 😄 bu sene gerçekten istiyorum ama puanlar ve dönen torpiller beni cok cok sogutuyor..
Hotic BalAnne1 evet ben de ortaöğretimde giricem. Çalıştığınız kaynaklar var mı bana önerebileceğiniz?