aselannesi33 hamileliğin 5.ayında dediğiniz bölgede ağrı vardı doktorum önemsemedi csti ağrısı olabilir diyerek magnezyum ilacı verdi. Sezeryan oldum ama daha bo şişmesi başladım ayaklarımı bile bükemiyordum. Tuvalette dokunduğunda yumurta kadar sertlik şişlik vardı. Doktor psikolojik olabilir dedi muayene edince şaşırdı hemen apse boşalma ameliyatı aldı. Telefon büyüklüğünde pıhtı alındı. Ne olduğunu da bilmiyormuş meslek hayatımda ilk kez gördüm diyor ( kendisi yardımcı doçent). Ben de eşimde o karmasada patoloji sormadı. Ertesi gün yine tekrar etti demekki temizlememiş. İlaç verdi ve o da yan etki yaptı genital bölgem tamamen kızardı deri soyunmaya başladı kaynar su dökülmüş gibi ama sonra tekrarlamadi. Doktorunuzu iyi seçin umarım basit birseydir