Eşimle bir buçuk sene önce evlendik 5 sene sürdü ilikimiz bir gün bana para konusunda bir şey belli etmedi sıkıntı çektirmedi bende varlıklı bi ailenin kızıydım ama beni bunun için sevdiğini düşünmemeye çalıştım hep ailem de mufazakar bir aile neyse 3.5 aylık bir oğlum var ama bu bir buçuk senede düğünde takılan altınlarımı yemek zorunda kalsın çocuğuma evime eşime bile ara ara fazlasıyla o paradan verdim 6 ay işsiz kaldı o süreçte aç mı kalıcaktık bilmiyorum ailesinin verdiği az miktar Parayla asla geçiremezdik gelip sürekli beni sıkıştırdı annenden babandan para iste diye hep bunalttı aildatı bile benim ailemin vermesini bekledi sonra iyi bir işi oldu iyi parada kazanıyor fakat bana asla para harcamadı geçindirmedi elime 100 TL bile vermedi düşünün ve hamileydim bu süreçte istediklerimi bile almadı hep beni bunalttı doğumdan sonra ayrı olaylar kayınvalide falan sürekli ailesini tuttu annesi de tam para takıntılı bir kadın en sonunda bu sene boyunca altınlarımdan harcayıp evi geçindirdiğimi çocuğuma ihtiyaçlarını aldığımı söyledim ve şimdi benden boşanmak istiyor o parayı bana bulacaksın diye tehdit ediyor babamın evine gitti annem evde yalnızdı evde kapıları yumrukladı acayip bir özgüvenle çıldırdı resmen sanki düğün takıları gelinşn hakkı değilmiş gibi şimdi babamın evindeyim çocuğumla ve beni annesi arayıp tehdit ediyor yalancı diye çocuğumu kandırmışsın diyip duruyor affetmeyecek seni diyor şimdi babam babasıyla konuşucak haksız mıyım aç mı kalsaydık bana diyorlar ki o kadar para öyle harcanmaz bizden gizli ne yaptın çıldırmışlar boşanmak da beni çok korkutuyor bilmiyorum bitenimizi sevdiğimizi zannediyordum ben sevmiştim meğer paraymış bu arada ikimizin yaşı da 23 sizce hatalımıyım hamileyken açmı kalıcaktım bir gün bana ne istersin demedi sıkıntılar çektirdi annesi ve kendisi sürekli beni ailenden para iste diye sıkıştırdı babasının haberi yok şimdi babası bana kızıcakmış ne hakla altın bozdurdun diye ama zaten altınları hep benim akrabalarım taktığı şey duruyor ona dokunmadım Ama bana bunun hesabını soruyorlar sanki başka bir yere harcamışım gibi bi koz evlendikten sonra niye sürekli ailesinden para istesin bilmiyorum kafayı yiycem daha nice sıkıntılar ama anlıyorum ki bu çocuk benimle resmen annesi de para için evlenmiş