ElifErks Merhaba anneler 5 aylık oğlum var evde çok yoruldugum zamanlar sevimli dostları izletiyorum babası da çok alistirdi günde 5 6 kere izliyo iyi birşey mi yapiyorum emin değilim ama? 🤔
SeninAnnenBirMelektiYavrm ElifErks o sevimli dostlardan neler neler öğrendi benim kızım. 2 yaşında 10 a kadar sayardı doğru bi sekilde. Renkleri öğrendi tabi bende destek oldum. Birde ingilizce müzikli çizgifilmler acardim hatta şuan yanimda ingilizce alfabeyi söylüyor 😂 tabi çok uzun izletmiyorum
Yusufagahinannesi ElifErks doktorlar en az 2 kelimeli düzgün cümle kurana kadar kesinlikle ekran göstermeyin diyorlar henüz çok çook çok küçük otizme bile sebep olabilir ekrana bakmak çok zararlı kesinlikle izletmemelisiniz
cemreninnannesii ElifErks kızım 13 aylık çizgi film izletmiyorum ama tv de kapanmıyor dönüp bakmıyor bile kızım anca koltuk tepesinde gezsin masa altına girsin nerde tehlike orda kızım🤣🤣
NinovaLemi Biraz daha büyüdüğünde günde 1 saati geçmeyecek şekilde izlemesi daha iyi. Müzikle oyalayabilirsiniz
Misterious Çok küçük. TV telefon maruziyeti geç konuşmaya, zekqda gerilemeye ve hatta otizme sebep gösteriliyor. Yol yakinken bırakın
ElifErks Misterious Ay bu kadar ciddi olduğunu hiç bilmiyodum bnimde içim hiç rahat değildi o izlerken çok teşekkür ederim 🤗
Dilaylaa Çok çok fazla en az iki yaşa kadar hiç ekran görmese daha iyi zaten teknoloji dünyası tanışacaklar ne kadar geç olursa iyi olur . Burada daha önce çok pişman olan annelerin postları vardı.
BalAnne1 @Dilaylaa Ama napalim teknoloji devrinde yasiyoruz illaki maruz kaliyor hic gostermemek diye bisey olamaz bence buna inanmiyorum ama yapabilen varsa helal olsun hic tv izlemiyor demekki
Betim BalAnne1 evet hiç tv izlememekte mümkün olabiliyor dediğiniz gibi anca 16 aylık hiç tv izletmedim biz de kaldıralı çok oldu. Alıştık biz de bir zaman sonra çok da gerekli değilmiş aslında
Irmakprensesinannesi BalAnne1 benim kızım kcuuk ama yeğenim var 18 aylık şuan ve şuan kadr hiç TV tablet telefon bilmiyor biraz aileyle alakalı aile biraz rahat ediyim diyo açıyor TV telefon aslında çocuğuna zarar veriyr
Bilgekusunannesi BalAnne1 Biz hiç gösteriyoruz mesela. Çocuk uyanıkken TV açılmıyor evde anca uyuduktan. Sonra açıyoruz
Yusufagahinannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm sizin basınıza gelmemiş ama bu şekilde övgü dolu cümlelerinize kanıp tv karşısına bırakan birinin bebeği otizme yakalansa vebalini ödeyemezsiniz bence doktorların kesinlikle önermediği şeyler hakkında burda bu şekilde konuşmamalısınız. Daha geçen burda 11 aylık bebeğine sürekli tv açan kadının otizm tanısını okudum kendi gözümle
ElifErks Yusufagahinannesi o kadar dikkatli bakıyor ki ekrana bende rahatsız oldum açıkçası ama bu saatten sonra çok dikkat edicem
SeninAnnenBirMelektiYavrm ElifErks 5 aylikken falan cok izletmedim bazen işim çok olduğunda en fazla yarım saat. 1 yasindan sonrada günde en fazla bir saat
Yusufagahinannesi ENDER 4 aylıkken pepe izlettiğiniz için okul birincisi oldu sanırım. Keşke sizin gibi insanlar böyle forumlara alınmasalar. İnsanlara kötü şeyleri bu şekilde anlatarak nelere sebep olabileceğinizi bilseniz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Yusufagahinannesi git çocuguna bütün gün tv izlet diye bisey demedim altta yazdim ne kadar izlettigimi. Birakta vebalini ben kendim düşüneyim
KucukAdamm ENDER Cok yanlış bir tavsiye olmuş , TV yüzünden atipik otizm olanlar var. Bunu bu kadar rahat söyleyip kimseyi cesaretlendirmeyin . İzletiyor bile olsak baskasina ben izletiyorum bişey olmadı dememek gerek. Bizimkine olmaz başka çocuğa olabilir .❤️