BirAlparslanAnnesi A101 de molfix mavi paket 5-6 numara bebek bezi 120 tl kızlar en uygun burada 🤦🏻♀️ Yarı fiyatına aldığımız bezler ne fiyat olmuş sinirlerim bozuldu ağlaya ağlaya eve geldim
Birkucukeylulmeselesi BirAlparslanAnnesi bizde primadan geöicez bugün 2 tane arkadaş tan aldım siz bide onun fiyatlarına bakın ah ah molfixin 2 katı bende bari değişelim pişik yapmazsa dedim dünyanın sonu gelmez ya primayo bırakınca
Denizfdn BirAlparslanAnnesi migrostan 120 kilot bezi 4 numara ve 5 numara aldım 109 TL verdim migros kartıyla
Yagmursonrasitoprakkokusu BirAlparslanAnnesi Migrosta bir alana ikincisi yüzde elli indirimli geliyor. Çevrenizde varsa bi bakın derim
BirAlparslanAnnesi Birkucukeylulmeselesi valla prima normaldede en pahalısı zaten mecbur havalar ısınsın bezi bıraktırmaya çalışcam bebeğime inşallah bırakır onuda geçtim ya yufka ya Allahın yufkası 8 tlye aldığım yufka iki katı olmuş daha neler neler yine bin şükür idare edecek kadar var alabiliyoruz ama ya hiç olmayan napsın napsın düşündükçe çıldırıyorum