Selam kizlar bebegim 39 gunluk sadece anne sütü emiyo ve haftada 1 kere kakasini yapiyo 2 tane bez degistiriyom arka arkaya,idrari guzel gunde 10 kere filan bez degistiriyom. Ebe bunun normal oldugunu soyledi sadece anne sutu tukettigi icin kakaya fazla besin kalmadigini soyledi… Fakat icime dert oldu yinede..Aranizda bunu yasayan var mi?? Kusura bakmayin uzun oldu.
(Sütüm iyi)