SevgiBediir bir sefere mahsus 35 tl gibi bi ücreti var sonra para ödemiyorsunuz ama tavsiye ederim. Bir de bebeğin doğduğu tarihi değil doğması gerektiği tarihi gireceksiniz sisteme yani hamilelik 40 hafta öyle hesaplayın, isterseniz kitabını da alabilirsiniz kitap bayağı kalın ve uygulamadan çookk daha detaylı anlatıyır, ama hepsini birden okumaya gerek yok bebeğiniz hangi haftdaysa birkaç sayfa o haftyı okuyorsunuz