Esrasahin Kızım 3 aydır kakasını ve çişini söylüyordu 2 haftaya yakın söylemeyi bıraktı azar azar altına kaçırmaya başladı ben hatırlatınca gidip yapıyor sıkıntı yok ama kendi asla söylemiyor yaşayan var mı bu durumu biraz yıpratıcı oluyor artık
Koca_bebek Esrasahin biz daha 1 sefer yaptı tüketen onun dışında malesin olmadı tekrar yazın öğretecem inşallah
Aselbuk Esrasahin pes etme girmisşiniz bi yola ilerde pisman olma derim tuvaleti geldigjnde sen gotur bi zamandan sonra soylicek zaten alisiyolar oyle oyle
Tugraninannesi Esrasahin sen hatırlat ona ama 20 dk birde sorman tavsiye etmem bunalır bir süre sonra alışacak oda yeni bir alışkanlık kazanmak zor
Esrasahin Koca_bebek Allah yardımcınız olsun zor zamanlar gerçekten benim kızım alışmıştı 3 ay hiç bir sıkıntı olmadı şimdi neden oluyor hiç anlam veremiyorum geçici deniliyor ama ben hatırlatmalımıyım kendisinin söylemesini mi beklemeliyim bilmiyorum söylemeyince tutabildiği kadar tutuyor azar azar kaçırıyor
Esrasahin Tugraninannesi evet zor bir alışkanlık katılıyorum 3 ay sorun yoktu şimdi başa dönmrk beni ürkütüyor birde sürekli ben hatırlatırsam artık kendisi hiç söylemez diyenler de oldu kendi haline bırakın altına yapınca temizleyin tuvelette yapalım deyin bırakın diyorlar ama ben hangisini yapmalıyım bilmiyorum
Koca_bebek Esrasahin bence siz sorun sık sık tembehleyin ben bi ara işte soruyorum dum kızım olunca oğlumla fazla ilgilenemedim
Tugraninannesi Esrasahin benim Bi konuda ne zaman kafam karışsa pedegoğumuzun sözü gelir aklıma o çocuğu en iyi tanıyan sensin annelik iç güdün ile içinden ne yapmam geliyorsa öyle yap diyor
Esrasahin Tugraninannesi kendi hatırlasın diyorum ama asla dayanamıyorum 😂 söylüyorum götürüyorum o da az da gelse gelip yapıyor inşallah kısa zamanda atlatırız teşekkür ederim
Esrasahin Aselbuk inanın hiç pes etmedim 3 ay sorunsuz geçti tuvaleti geldiğinde hemen söylüyordu şimdi neden bıraktı anlam veremiyorum biraz yoruldum artık sanırım 2 haftayı doldurduk bu haldeyiz