Merhaba anneler bebegim sadece omuzda uyuyor ve iki büklüm hic rahat degil kaliteli uyku uyuyamiuor ama ne besiginde ne de yatakta yatmiyor yatirinca aninda gozunu açıyor bunu nasil aşabilir oturarak uyumaktan belim agriyor ilk 3 ay anne kokusuna ihtiyaclari var diyorlar ama kendude rahat edemiyor omzunda surekli uyaniyor ne yapmam lazim yardim edin