1tuhafokur Çok kullanma taraftarı değilim ama çok rahatsız olurda zorlanırsa hangisini kullanmalıyım içeriği temiz olan bitkisel diye okumuştum tetagili eşim eczanede kalmayınca calgel almış şimdilik kullanmıyorum ama bir zararı olur mu kullanrsam
Wolverine 1tuhafokur zeytinyağı ve bir kaç karanfil bekletip sonra bebeğinizin damağında surebilirsiniz hem ağrısını alır hem zararsız
1tuhafokur Kuzeybabyy onu hiç duymamıştım birkaç yerde diş jeli kullanımının çok iyi olmadığını duymuştum ama içeriği nasıl acaba
Kuzeybabyy 1tuhafokur hiç birini önermiyolar jel olarak ama bizim doktorumuz çok huysuz olduğunda sürebilirsin yada calpol verebilirsin demişti
Egelim 1tuhafokur calgel içeriği temiz değil maalesef, tetagilin içeriği tertemiz. Oğluma 4 aylıkken kullanmaya başladım, 18 aylık hâlâ kullanıyorum ve çok memnunum.
Elifinannesiiiiiiiiii 1tuhafokur biz acil gece eczaneden calgel aldık. Doktorumuza yazmıstım sabah dönüş yaptı tetagil almamızı günde 3 kere verebileceğimizi söyledi. Bende çok zorda kalırsam veriyorum yoksa bekliyoruz
1tuhafokur Kuzeybabyy teşekkür ederim bende öyle biliyorum da işte olabildiğince uzak duraym inşallah