36+4 haftalık hamileyim doktorum önden gittiği için 37 38 arası doğum olur demişti aslında 2. Gebeliğim ama insan gene de bir acemi gibi oluyormuş. Dün gece aşırı Bi bel ağrısı kasık ağrısı en kötüsü de alt bölgem de zonklama vardı tüm gece sabah dışa girdim uzandım derken baya azaldı ama alt bölgemin ağrısı asla geçmedi resmen hareket dahi edemiyorum ama asıl garip olan son 3 gündür özellikle dün sancı girdikçe gelen akıntı bildiğiniz ağladığımız zaman gelen beyaz sümük gibi çok affedersiniz. Renkli olsa nişan dicem o derece. Dün sancı kasılma geldikçe su gibi geldi bu akıntı bu durumunu yaşayan var mı acaba? Burada daha çok doğum yapan olduğu için sizlere de sormam istedim ♥️