Merhaba 36 haftalık doğum yaptım bebeğim şuan düzeltilmş 4 buçk kro 5 buçuk aylık doğumda oksijensiz kalma şüphesiyle hipotermi tedavisi aldı nöroloji tarafından kontrol ediliyor 2 nöroloji dr sıkıntı görmedi reflekslerini kas tonusunu begendi oğlum şuan yüz üstü dönüyor yanlara dönüyor göz teamsı elleriyle yakalaması kahka atması vs her şeyi ayıyla uygun fizyoterapiste götürdüm gelişimini iyi buldu tedavi önermedi ilk mr temiz çıkmştı ama çok korkuyorum ilerde yürüyemiycek emekleyemiyck diye