expelliarmus Eskişehir’de devamlı gittiğiniz beğendiğiniz çocuk doktoru var mı anneler ? Özel ya da devlet farketmez
biraylizannesi Benim bebeğim 37 günlük. Birinci ay kontrolü için Dr. Şadi Idem’e götürdüm, gayet memnun kaldım. Soho centerda kendisine ait yeri var. Biz sormadan her konuda bizi bilgilendirdi.