larensmom Kizlar bebeğim mamayla besleniyor sutum de sağıp veriyorum ama bayagi azalmış bu aksam 4. Aydan itibaren olan hipp’in kaşık mamasını denemek istiyorum. Kac kaşık doyurur nasıl vermeliyim kullananlar bilgi lütfen. Linçleyecekler hiç yorum yapmasın.
Lulemom larensmom linçlemiyorum ama bi doktora mı danışsaydın önce. Belki onaylamaz. Onaylarsa da o söyler zaten ne kadar vermem gerektiğini
Deletedmom789 larensmom Sulandırıp formül mama gibi mi vericeksiniz? Eğer püre olarak vericekseniz yarım porsiyon vermeyi deneyin ilk. Zaten şuan ona doyursun diye bir şey veremezsiniz, tadımların amacı ek gıdaya başlamadan önce hazırlık yapmaktır. Siz de tadımlık vericeksiniz yani
larensmom Lulemom doktor kontrolumuze daha var 3 aylıkken sormuştum 4. Aya kadar pek önermiyorum demişti bide bebeğimin kilosu gerçekten dusuk
Danerys larensmom biz zayıf çıktık doktor 4. Ay kontrolünde kaşık maması ver diye kendi söyledi. Sağlık ocağında da ek gıdaya başla dediler. Zayıf bebek zor
Deletedmom789 larensmom evet ama bu doysun diye verilen bir öğün olmaz. Bir de bütün gün hep bundan veremezsiniz, günde 1 kere verebilirsiniz. Geri kalan vakitlerde formül mama verin. Çünkü aynı besin değerlerini taşımıyor, bebeğinizin gelişimi için eksik kalır
Deletedmom789 larensmom yarım porsiyonu suyunu fazla koyarak verebilirsiniz. Mesela ben bazen veriyorum 17 aylık bebeklerimden birisine. 210 cc suya 15 tepeleme çay kaşığı yeterli oluyor
Lulemom larensmom terslemene gerek yok. Kilosu düşük dediğin için söyledim. Kilo aldırmaz diye yani. Sen konunun amacından çıkmasaydın bende bu yorumu yapmazdım.
larensmom Deletedmom789 tabiki günde 1 vericem o da severse eğer şuan sadece denicem zaten formul mama hipp organik combiotik kullanıyorum normalde
Deletedmom789 larensmom en çok tavsiye edilen hipp 5 tahıllı olan ❤️ ben hero baby alıyorum, maddi olarak ona gücüm yetiyor
Alindoga0705 larensmom bende kullaniyorum kendi yemek kasigi ile 3 tane koyup ne kati ne sıvı onu goz karari ayarla yapip yediriyorum ayrica elma havuc hasla bir ksio pirinc unu su ekle sivi pure yap yedir valla ben 4. Ayinda basladim 7 8 kasik onun yemek kasigi ile gunde bir de yoğurt veriyorum valla
larensmom Alindoga0705 sonunda gerçekten sorduğum şeye doğru düzgün cevap siz verdiniz eleştirmeden. Her anne çocuğu için en iyisini düşünür kaldı ki mamanin üzerinde bile 4 aydan itibaren yazıyor yani zehir vermiyoruz. Cok tesekkur ederim size
Barlas35 larensmom ben sadece mama ile besliyorum haftaya 5. Aya girecek taşınan başladık. Doktorumuz öyle dedi zaten oğlumun gelişimi de uygun buna. Doktorunuza danışın tadımlardan sonra verin bence mesela 3 gündür yoğurt yedi oğlum 3 öğünde az az verdim çok şükür alerji olmadı böyle yapın