minderbob Nuryagmur_27 doğduğu günden beri ilk anne demesini istiyordum milyon kez tekrar ede ede 6 aylıkken anne dedi. Şimdi 1 yaşında en net kelimesi anne. Sonra ege dede ve baba dedi
Doga_sever Nuryagmur_27 6. Ayinda babasi ise giderken pesinden babaaaa diye bagirdi 😁0( dede kelimesini daha onceden soylemeye baslamisti ama iki heceyi yanyana getirdigi bilincsiz bir kelimeydi. Dedelerine hitaben degildi. O nedenle bu sayilmiyor. Bilincli olarak soyledigi ilk kelime baba)
E-serce96 9 aylıkken ilk dede dedi.Eşim ve bende ısrarla anne ve baba söylediğimiz halde dede dedi.Hala uğraşıyoruz bakalım ne zaman diyecek.😁
DuruMomm Yeni doğdugunla aylarca bilinçsiz bir şekilde anne diyordu. Ama resmen annn nere diye aglıyordu. Suan 6 aylık bilinçli bir şekilde baba diyor. Babasını gördüğünde babababab başlıyor :)
brnykt 10 aylıktı gel dedi 😂 baba falan diyordu ama öncekileri tam bilinçli dediğini düşünmüyorum. Tam yürüme evresinde olduğu için de gel kelimesini kaptı ilk oldu ♥️😂