Hanifeckr Kızlar iyi günler. 3 ay önce sezeryan ile doğum yaptım ve şuan dikiş yerimin ortasında Bi intihaplanma var başına gelen oldum neden olduğunu biliyor musunuz daha iyileşmemiş olabilir mi yaralarım?
Premsesannesi355 Hanifeckr ben sezeryandan ikinci haftasında enfeksiyon kapmış kızarıklık yanma şişme ve ilerleyen zamanlarda irin akiyodu , daha sonra şuan 5.ayin içindeyiz şuan içi hala sis
Hanifeckr Premsesannesi355 içinde şişme yok ama halen uyuşukluk var az az bende 2ci haftasında mikrop kaptı ama geçmişti şuan tekrar az bir bölümünde intihap toplanmış
Hanifeckr Katy orta sağ tarafa yakın diyeyim sivilce gibi ama biraz daha büyük ve inrihaplı dokunduğumda intihap akıyor