Hanımlar lütfen hemen al vs yazmayın inanın çok yoruldum 2 aydır araba için paramızı denkledik şuan araba fiyatına ulaştık ve 70 bin zam koydular çok canım sıkkın sizce ileriki zamanlarda düzelir mi ? Temmuza kadar almayabilirim o zamana kadar düşer mi bi duyumu olan var mı ?