Mommysharkdoodoodoodoo merhaba,
Taşıma şirketinizi çok iyi seçmenizi tavsiye ederim en başta. Benim yatağımı ikiye katlayıp taşımışlardı ve yatak almak zorunda kalmıştık mesela.🥲
Kolileri çevre marketlerden rica edin. Koli fiyatları inanılmaz. Bizde kalmadığı için eşim nalburdan 5 tane aldı, 50₺ verdi.
Her kolinin üstüne muhakkak nereye ait olduğunu yazın. Konsol/Tabak, Mutfak/Tabak gibi gibi. Kıyafetleri ben hurçlara koymuştum. Vakumlu poşetlerle birlikte. Bi de yığınla çamaşır yıkamak zorunda kalmayayım, hurcun içinde de kirlenmesin diye poşetleyip, vakumlayıp öyle yerleştirmiştim hurçlara. Büyük kolaylık oldu bu.
Oyuncakları da zarar görebilecek olanları patpata sarıp koliledim. Kırılacak olan her şeyin üstüne 4-5 tane kırılacak yazmıştım.😁
Balıklarınızı arabanız varsa yanınızda taşıyın. Akvaryumu boşaltın, balıkları da mecburen ya bir kapaklı kaba veya poşete koyun. Akvaryum sarsılmaz, dökülmez diyorsanız suyunu azaltıp kucağınıza veya ayak kısmınıza da koyabilirsiniz. Bu geldi aklıma onun için.😊
Çiçeklerimi biz taşıdık arabayla. Onları son güne bırakmamıştık. Evi tutup temizletince getirip koydum. 10 dakikaydı mesafe ama. Sularını vermek için geliyordum yani.