Kızlar bir şey sorucam bebeğimi ara ara oturmaya çalıştığım zaman sırtındaki omurilik kemiği çıkıyor ortaya eğri şeklin de hatta çok belli oluyor yani sırtına elime dokunduğum zaman kemiklerini hissediyorum sizce bu normal mi sizin bebekleriniz de böylemi acaba 😦