Arascyln Merhaba dün rotarix aşısını olduk. Fakat bugün sabah dan beri sadece emmek için uyanık onda da uyku halinde emiyo tekrar uyyor. Aşı yi yaptırıp bizim gibi sürekli uyyan var mi
Annecik03 Arascyln evet 🙋🏻♀️ Normal 🤷🏻♀️ Agir gelmis olabilir. Ben birguunde hep rota asisi hemde baldirlarindan iki asi daha yaptirdiydim cok uykulu ve sirindi 🥰 hatta post bile acmistim normal mi diye 🙊
cylnchngr Arascyln bizde bugün rotarix olduk çok sıcaktı terlemişti rahatlasın diye yıkadım şimdilik b belirti yok bizim bakalım
MinikAren Arascyln merhaba bizde dün yaptırdık rotarix ilk dozunu, bizde pek bi yan etkisi olmadı, belki birazcık huysuzluk oldu diyebilirim onun dışında bu fark göremedim. Şifa olsun bebişlerimize 🙏🏻
Evseldoku Arascyln merhaba aynı sorunu şuan ben yaşıyorum doktora götürdüm uyku yapmaz dedi . Uyku hali düzeldi mi lütfen yardım edin
Arascyln Evseldoku sadece ertesi günü oldu 2 saatte bi emmek için uyandı öğleden sonra ve diğer günler normale döndü. Ben netten bakmıştım yapiomus ama sürekli değil. Sizin sürekli mi. Şuan nasıl Bebis
Evseldoku Arascyln evet bizim 3 gün sürdü . Bugün normale döndü çok şükür gözlemliyorum. Benim ertesi gün sürekli uyumadı ama uykuya eğilimi vardı gözlerini zor açıyordu çocuk. Umarım başka bişi yoktur
Arascyln Evseldoku aman iyi olsun da çok şükür . Her bebek te farklı oluyo demek ki kimin de ıshal yapiomus. Benim bebeğim de gündüz en fazla yarım saat uyuduğu icin nooluyo dedim bende öğleden sonra düzeldi.