1994a_ Telaşmı ??? Kızım 7 ay 11 günlük. Emeklemiyor. Yüzsütü yatırınca çıldırıyor. Telaşmı etmem gerek🥸 Rahat bırakın çocukları Allah için ya. Herkesin gelişimi farklı. Her gün böyle postlar açıyor anneler. Yok çıldırıcam. Yok dayanamıyorum. Yok telaşmı etmeliyim. Heee büyük bi sorun 7 aylık bebek nasıl emeklemez Allah Allah. Kesin bi sorun vardır bak şimdi.