Yaklaşık 6 gündür büyük tuvaletini yapmıyor sancısı için biogaia veriyorum iyi geliyor ama tuvaletini hala yapmadı fitil denedim onda da yapmadı memeyi 2 dk tutup uyuyor biberona sagıp veriyorum onda da midesini bulandırıyor zayıfladı hissediyorum hafifliğinden ne olacak böyle ne yapayım yardımcı olun çok üzülüyorum ne gece kaldırınca içiyor ne de gün içinde sürekli uyuyor