Tugbatugba123 büyük kızımı 5 yaşına kadar öğlen uykusuna yatırdım ama yanına bende yattım.öğlene kadar bütün işimi bitirip öğle uykusu saatinde uyuturken bende onunla beraber yattım. Ben 1 saat uyuyorsa kzım 3 saat uyuyordu 5 yaşından sonra kendi uyumamaya başladı eee yani doğal olarak büyüdü.benim annem hep söyler kızım öğle uykusu çocuğu besler mutlaka uyut.2 yaşına kadar günde iki kez sonrasında bir kez uyuttum.bakalom ufaklığı ne kadar uyutabilecem😊🙃