2 aylık oğluma pazartesi günü klips yöntemi ile yapılan sünnet yaptırdık. İlk günler ağrısı oldu ilaçlarla atlattık ancak bugün 5. Günü ve hala bitmek bilmeyen huzurluğu ve büyük ihtimal ağrısına bağlı ağlama krizleri var. Bu yöntem ile yaptıran var mı? Bi de klips olduğu için o bölgesi sürekli yukarı bakılı şekilde duruyor bu da sürekli çişinin kıyafetine geçmesine neden oluyor 🤦🏻♀️ Bu durumları yaşayan var mı? Sürekli ağrı kesici kullanmak istemiyorum küçücük çocuğa nasıl geçer nasıl çabuk iyileşir?