momy_16 benimkine de 3 aylık biraz hipotonik diyen bir doktor oldu. Epey tadımız kaçtı çünkü günü gününe zamanı geldi yapsın diye bekleyen ebeveynler değiliz. 15 gün kadar geriden geldi boyun refleksi. Şimdi de stabil değil sallana sallana tutuyor 4.5 aylık. Yüzüstü egzersizler önemliymiş. Yan yatırmak önemliymiş. Biz bunları atlamıştık. Elbet tutar, fizik tedavinin de sakıncası yok aldırın