Mdmd Sokakta yürüyorum insanlar para konuşuyor, markete giriyorum para, işyerine gidiyorum para, telefonda konuşuyorum muhabbet para, kafam dağılsın diye bu foruma giriyorum yine paraaa🤑
ilkbahar Mdmd ben çevreden kimseden duymuyorum galba etraftakiler takmıyo 😃 eşim de hiç sevmez para muhabbetlerini geçen kardeşi aradı ona şu kadar zam benzine bu kadar zam bilmem ne bu kadar para olmuş diye anlatıp duruyordu eşim de baktım çok sıkıldı kapatma bahanesi ararken çocuk az başını vurdu du çocuğa bakayım sonra görüşürüz diye kapattı, sonra nasıl bi elhamdülillah çekti anlatamam 😃💆♀️ ben bi tek burda görüyorum markete gitmeden market fiyatlarını da öğrenmiş oluyorum bi yandan da 😃💆♀️
Mehmetereninannesi Mdmd ülkece iyi bi gidişatımız yok çünkü para olmadan ekmek para olmadan cocuğa bez mama alamayacağımza göre herkesin gündeminde bu olması gayet normal .
Honki_Ponki ilkbahar ahahha abi çok iyi rolcüymüş hee hemen de iyi sıyrılmış telefondan 🤭 bizde sevmeyiz para muhabbetini eşimde sevmez böle seyleri benimde çevrem de hiç böle konusmalar yok biz arkadas arasında aradabi sallantılı konusuruz ama öle yardıra yardıra konusmayız ülke ekonomisine rabbim yar ve yardımcımız olsun der çıkarız işin içinden ☝🏻
Minikumudum Mdmd eskiden paranın lafı geçmezdi evde şuan tek gündem para 3 bin TL kredi 60 gr altın borcumuz var e ne konuşalım başka 🤭
ilkbahar Honki_Ponki sıyrıldı ama bana da laf attı ben bu konuda sana zor katlanıyorum bi de ona nasıl katlanayım diye 💆♀️😃 oysaki ben sadece öncesinde kardeşimin düğünü olcak acaba şimdiden mi altın alalım sonra çok mu artar diye demiştim 🥺 artarsa artsın umru değil ya hiç uygun bi alım zamanını takip etmiyo, bişeyi pahalı alsa da kazıklanmış hissetmiyor 🤦♀️😃 kanki biz de kardeşlerimle sadece arada sırada konuşuruz şunun fiyatı şukadar diye ama aynen siz gibi yardıra yardıra konuşmayız 🤦♀️ bi de işte kocamla konuşma çabalarım var 😂