Minnosannesiii 27 günlük bebişim var doğduğu günden beri beşiğine ne zaman koysam on dakikada bir uyanıyor yanıma alınca deliksiz uyuyor şimdi eşimle ortamızda yatıyor fakat alışıp bir daha hiç yatmaz diye korkuyorum ne yapacağım nasıl beşiğe alıştıracağım
Pembecicek Minnosannesiii 6 aylığız bizde alışamadık 🥺 halbuki aglasada yerine alışsın diye yatırırdım 10 dk uyusa uyanırdı alısmayınca alısmıyor sanırım 🤢 böyle cok zor ama 🥴