Pembekurdela merhaba, kızıma yazmıştı doktoru. Bayağı oluyor ama inanın kullanım şeklini unuttum. Öksürüğe iyi geliyor, ilk başta balgamı artırıyor sökmek için ama düzenli kullanımda kesiyor öksürük ve balgamı. Çok geçmiş olsun.
Eczaneyi arayıp sorun isterseniz kullanım şeklini. Yazmaları gerek aslında üstüne diye biliyorum.