Pozitifanne1 ben gece hero beybinin kasık mamasını veriyorum içine yogurt koyarak hem çok tok tutuyor hemde güzel uyuyor birde ona yaptıgım muhallebiler var meyveli o şekilde yedirip yatırıyorum bazende gündüz yaptıgım sebze çorbaları var var hafif onlardan vererek karnın tok durmasını sagloyorım ben sütü uygun bulmuyorum sütü kahvaltıda verimeyi tarcih ederdim bence bu şekilde ilerlerseniz daha güzel olur ma tabi tercih sizin yinede sütünde fazlası zararlı diyorlar d vitamini eksikliği ve kansızlık yaptığı için