birmelekannesiiio ada_21 doğduğundan beri veriyorum iyiki vermişim su vermeyenlere. Bakıyorum zorla su içirmeye çalışıyorlar benim kızım bulduğu yerde kendi içiyo 😂 tabi bu bebekten bebeğede değişir..
Ulku_06 ada_21 Ek gıdaya geçince verdim. 6.aydan sonra yani. Şuan kendisi suluğunu alır içer yerine bırakır.
Psikologanne00 6 aydan sonra vermeyi düşünüyorum şuan 4,5 aylık bir iki kere ben içerken bardağı çekti dudağına değdirdik😀
Bursa97 ada_21 doğduğundan beri veriyorum mamayla buyufu anne sütü almadı şuan 10 aylık gayet güzel su içiyor
Winnithepooh ada_21 dogdugunda vermedim hata ettim 15 gün sonra basladi vermeye sarıldığını geçirdi çok şükür geçte olsa bence hemen verilmeli özellikle yazin doğanlardq😇