Kızlar selam normalde max 3 defa uyanan bebeğim saat başı uyanmaya başladı. Diş olabilir diye jel sürdüm ama aynı 🤔
gazı olabilir diye düşündüm ama gazlı bir bebekti 2 aylıkken bile bu kadar uyanmıyordu. 3 gündür kakasını yapmıyor sadece anne sütü alıyor ondan olabilir mi dedim ama mutlu normal zamanda 😓
fikriniz var mı sizde durumlar nedir