Berna0612 merhaba, kilo alımı normal. Siz dengeli besleniyorsanız, yeterince su içiyorsanız sütün kalitesinden endişe etmeyin. O süt onu besler. Belki bebeğiniz kilo alımı açısından fit olacaktır ☺️ benim oğlum sütüm bol olmasına, çok çok emmesine rağmen az alırdı. Doktoru kilo alımının bana benzediğini söyledi, ben gebeliğe kadar 48 kgydim. Yani rahat olun, sağlıklı olsun da fit olsun. sağlıkla büyütün inşallah ❤️