_11pnr_13thr tecrübe konuşuyor 😁 2 kız büyüttüm, 1 tanede 42 günlük bebişim var. Ahhh ilerde anlıycaksınız okadar çok seyi kafama nekadar gereksizce takmışım diyceksiniz😁 korkmayın nefes alamıyor diye, bu bebek aç neden yemiyor diye, yok boyu şukadar, yok kilosu bukadar. İnanın yeterki sağlıklı olsun, gerisi çok gereksiz. Ama sadece dikkat etmeniz gereken şey Uyku Düzeni olsun.