Ben hamile olduğumu öğrendiğimde rutin tahliller yapılıyor ya o sırada öğrendim maalesef 39 a kadar yükselmiş hemen ilaç başladık şuan iyi çok şükür düştü değerim.Siz ne zaman öğrendiniz? Birde ilaç başladıysanız inşAllah bir sıkıntı olmaz bir tanıdığım hamilelikte aynı sıkıntıyı yaşamış çocuğu gayet sağlıklıydı☺️