shyu Mucizem_06 bende dün kontrole gittim doktorum rahmin ters şu an dedi. Sebebini sormadım bende bekliyim burda belki bilgili biri vardır🤗
Esn57 Mucizem_06 rahim doğuştan ters oluyor benimde öyle hamilelikte normal şeklini alıyor doğumdan sonra tekrar eski haline dönüyor mens ağrısı ve ağrılı ilişkiden başka sıkıntı oluşturmuyor
Elvn94 Sezeryan sonrasini bilmem ama bnm dogumdn once tersti normal dogumla duzelrmis oda olmadi sezeryn olmk zornda kaldm ters rahim adet agrisi ve cok kanama olurms birde iliskide agri olrms kizlar
Mucizem_06 Elvn94 benım adet agrım fazla olmazdı canım ben hamıle kalmdan once bı kac kere doktra gorundum ama boyle bırseyden bahsetmedıler bende polıkıstık goruntu vardı acaba dr tecrubeszdıde karstrdımı dıye düşünüyorum
Mucizem_06 Tgbaeymn pekı normal ultrason da anladı demı ters oldugunu ben de gıtmıstım oyle bırseyı hıc demedıler dogumdan sonra duydum