Birnazz ıhlamur verebilirsin canım iyi gelebilir. Şöyle söyleyeyim tek çaresi sabir. Bebeğim hayatının ilk deliksiz uykusunu 1 yaşında yaptı. 4. 8. ve 10. Aydaki ataklar da uyku gerilemeleri yaşadık, gecede 10 defa kalkardı. Diger aylar en iyi gece de bile 3 kez uyanırdı. 10. Ayda zorlu bir atak var, onu atlattıktan sonra bir anda 4. Aydan beri gündüz 40 dk. fazla asla uyumayan bebeğim, 2 saat uyumaya başladı. Sanırım 11 bucuk aylıktı, bir anda gece de uykular güzelleşti, 1 kere kalkıp kolay dalar oldu. Ben uyku egitimi vermedim, kıyamadım ama pişmanım. Verseydim en fazla 1 hafta 10 gün aglar alışırdı. Simdi desteksiz uyuyamadığı için aylarca ağladı geceleri. Aglatmak istemiyorum derken daha cok aglattim aslında. Uyku egitimini düşünün derim.